Blind mand i Caminoland - Debat og Fællesspisning

Blind Mand Caminoland 760X430px

Blind mand i Caminoland

IBOS og Suka afholder i samarbejde DEBATARRANGEMENT MED EDIS ADILOVIC

Dato: Tirsdag d. 19. marts 2024
Klokken:
16.30 – ca. 17.45
Adresse:
IBOS
Pris: 

Der er te, kaffe fællessang og kage fra 16.00
Debatarrangementet er efterfulgt af fællesspisning

Edis udtaler: ”Som helt blind, 32-årig eventyrer er jeg ikke fremmed for at gå mine egne veje. Det har været min virkelighed lige fra da jeg som ung studerende drog afsted til New York for at studere i 2017, til nu, hvor jeg tager afsted alene på Caminoen. Jeg elsker at søge nye oplevelser, at træde ud af min komfortzone og se, hvor grænserne egentlig går. Det er ikke fordi, jeg ikke kan lide at rejse med andre mennesker, tværtimod. Jeg elsker det sociale aspekt ved at dele oplevelser og at opdage nye steder med andre. Men lige i dette tilfælde havde jeg ingen venner eller bekendte, der havde både tid, lyst og den nødvendige udholdenhed til at gå 800 km med mig.” 

Efter oplæg fra Edis, vil der være åben for debat, spørgsmål og udveksling af erfaringer. Dette er nogle af de spørgsmål, som vi vil forholde os til under debatten. En aften med mulighed for at blive lidt klogere på livet, os selv og hinanden.

- Har du mod på livet og tillid til verden?
- Er du god til at forfølge dine drømme?
- Hvad skal der til?
- Hvad forhindrer dig?

PROGRAM:
Kl. 16.00 Te, kaffe og fællessang.
Kl. 16.30 Debat arrangement.
Kl. 18.00 Fællesspisning

Læs mere og tilmeld dig via IBOS’ kursus tilmeldingssystem NemTilmeld eller ring til Barbara på tlf.: 21 16 85 96.